Cum functioneaza trotinetele electrice – o privier “sub capota”

Așadar, fie vă gândiți să cumpărați una, fie v-ați achiziționat, probabil, prima dvs. trotineta
electrica.
Sperăm că ați luat-o pentru prima cursa și ați fost atât de uimiți cât de bine funcționează, încât
doriți să aflați mai multe despre ce se întâmplă “sub capotă”. Ideea este că aceste plimbări
electrice ar putea părea sofisticate și foarte complicate, dar chiar nu sunt.

Ce piese alcătuiesc o trotineta electrica
Pentru a înțelege cum funcționează aceste lucruri, trebuie mai întâi să știm despre acele piese
mici care alcătuiesc de fapt trotineta ta electrica. Ideea este că diferite modele au diferite tipuri
de motoare, caracteristici suplimentare și așa mai departe. Această listă constă în acele lucruri
vitale pentru a putea să o utilizați în siguranță.
-Motor
-Carcasa/cadru
-Baterie
-Placă de baza
-Mânere
-Frâne

Cum funcționează împreună piesele pentru a face trotineta electrică să meargă
O trotinetă electrică este formată din piesele menționate mai sus plus extra. Ce tip de piese
suplimentare aveți pe trotineta dvs. electrică este adesea determinat de prețul său. Pentru a o
face să funcționeze, aceste părți trebuie să comunice între ele într-un mod care vă oferă control
asupra modului în care ar trebui să funcționeze.

Cum comunică între ele
Placa de bază / sistemul de management este creierul trotinetei. Această parte spune tuturor
celorlalte părți exact ce doriți să faceți. Adună informații de la baterie, motor, manetă de
accelerație și, dacă sunt disponibile, frâne electrice. Apoi accesează informațiile colectate și le
trimite către fiecare parte.

Aș dori să spun că motorul care poate fi un motor cu lanț montat în afara roții sau un motor cu
butuc care este montat în interiorul jantei roții sunt mușchii călătoriei. Motoarele cu butuc sunt
mult superioare motoarelor cu lanț în ceea ce privește nivelurile sonore, timpul de răspuns,
cuplul și puterea. Acest lucru vă face să mergeți mai departe, dar avem nevoie de mai multe
piese pentru a coopera cu motorul pentru ca acesta să funcționeze.

Atunci accelerația și bateria vin să se joace. Când apăsați accelerația, spuneți plăcii de bază că
este bine, vrem să mergem înainte cu această viteză. Puteți să o apăsați puțin pentru a merge
lent sau apăsați complet pentru a merge rapid. Asta dacă aveți o clapetă variabilă.

Apoi, placa de bază deschide porțile de inundație, ținând sub control energia bateriei. Energia
din baterie se deplasează apoi printr-un set de cabluri către motor care apoi împreună cu
energia din baterie primește, de asemenea, un semnal despre cât de repede ar trebui să se
rotească. Acest semnal este trimis de pe placa de bază, spunându-i impulsul exact necesar
pentru a atinge viteza pe care ați ales-o.

Motorul începe să se rotească și trotineta începe să se miște!

Diferite opțiuni pentru frânarea unui scuter electric
Fiindcă dacă mergeți înainte vreți și să vă puteți opri, nu?

Avem frâna de picior în care vă folosiți călcâiul pentru a prinde în jos capacul roții din spate,
pentru a crea rezistență între capac și roată, ceea ce vă face să vă încetiniți și să vă opriți.

Ca o a doua opțiune, avem frâna de mână, aici folosiți o frână cu disc montată fie pe roata din
față, fie pe cea din spate, cel mai adesea în spate. Când apăsați frâna de mână, acesta va crea
presiune pe discul de frână și apoi va începe să încetinească.

A treia opțiune este sistemul de frânare electrică. Acestea sunt foarte frecvente la motoarele cu
butuc. Aici, în loc să mărească viteza de rotație, motorul folosește un sistem de frânare
generativ care mărește rezistența dintre magneții din interiorul motorului. Această presiune de

rezistență îl face să se oprească complet. Un lucru minunat cu frânele electrice este că, dacă au
funcția de regenerare, îți vor reîncărca bateria în timp ce frânezi sau mergi repede la vale.

Preferatele mele sunt o combinație între discuri și frâne regenerative. Frâna cu disc poate fi
utilizată în situații de urgență atunci când frâna electrică se oprește din cauza unei baterii goale
sau a unei erori sau când frâna electrică nu este suficientă. Utilizarea frânei electrice cât de des
posibil vă va oferi, totuși, o distanță de mers mai mare per încărcare, transformând energia de
frânare într-o reîncărcare a bateriei.

Cadrul în sine nu este altceva decât ceva pe care să poată monta totul, iar pentru a putea folosi
aceste piese în mod eficient aveți nevoie de un loc unde să stați.

Pe scurt
Amintiți-vă doar că există multe modele diferite de trotinete electrice disponibile pe piața
actuală și acestea pot avea diferențe minore în ceea ce privește modul în care funcționează.
Acesta este un ghid general pentru modul în care funcționează.

Nu include nici un detaliu suplimentar, doar o explicație simplă a modului în care trotineta dvs.
electrică funcționează.